Ik beschrijf hier mijn klacht:

Bron: #Wshnl, 27-03-2023

Voor mijn droge ogen heb ik oogdruppels nodig.
De oogarts schreef altijd Vidisec voor. Ik neem dan aan dat dat dan de beste zijn om mijn droge ogen te bestrijden.

Toen er problemen met de levering ontstonden, kreeg ik andere.
De oogarts doet niet graag uitspraak, welke de beste zijn, maar vindt dat de patient, dat zelf moet beoordelen.
Ik voel geen verschil en ik neem aan, dat ze alle even goed zijn voor je ogen.

De apotheek verkoopt de medicijnen altijd in zo groot mogelijke hoeveelheden, omdat dat goedkoper zou zijn.
Sinds de levering problemen oplevert krijg ik iedere keer maar 1 doos met 60 pipetjes voor 15 dagen.
De leveringskosten van € 7,36 veroorzaken dat prijsverschil.
Of ik nu 1 doos of 3 dozen, ieder met 60 pipetjes ontvang, de leveringskosten blijven dezelfde.
Dat vind ik dus bezwaarlijk. Ik heb toch al zulke problemen met die leveringskosten.
Die zijn in het leven geroepen, omdat de apotheker uitleg moet geven over het gebruik.
Ten eerste staat de uitleg in de bijsluiter, ten tweede zie ik niet in waarom ik dan bij herhaling iedere keer weer die kosten moet betalen, terwijl het me
niet iedere keer weer hoeft te worden uitgelegd.

Op die manier wordt de zorg onnodig duur gemaakt, terwijl we toch al moeten oppassen, dat die niet onbetaalbaar wordt.
Als de apotheker uitleg moet geven lijkt me dat een service, die bij zijn werk hoort.
In de hoop, dat mijn klacht duidelijk is en in afwachting vn uw antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet.

Plaats een reactie